Hjælp til Min side
Her finder du råd og vejledning, hvis du har problemer med at logge på Min side eller Tryg Sund-appen.
For at logge ind på Min side, skal du have MitID.
Hjælp til Min side
Her finder du råd og vejledning, hvis du har problemer med at logge på Min side eller Tryg Sund-appen.
For at logge ind på Min side, skal du have MitID.
Hjælp til at logge på Min side
Vi har samlet forskellige vejledninger til at logge på Min side for de mest brugte browsere på mobil, tablet og computer.
Har du fulgt vejledningerne herover og accepteret cookies, og kan stadig ikke komme ind på Min side?
Så kan du ringe til Servicedesk og få hjælp. Du kan kontakte Servicedesk på 70 21 02 91.
Servicedesk har åbent døgnet rundt, alle dage i ugen, hele året. Har du brug for dansktalende hjælp, kan du ringe til os mandag-torsdag mellem 8-16 og fredag mellem 8-15.30. Uden for disse tidsrum kan du få hjælp engelsk.
Når du besøger tryg.dk, skal din browser være indstillet til at acceptere cookies. Ellers vil du ikke kunne logge på Min side.
Har du problemer med MitID?
For at logge på Min side eller Tryg Sund-appen skal du nu bruge MitID, som erstattede NemID i 2021. MitID er mere sikkert, mere fleksibel og en mere brugervenlig løsning end NemID.
Hør mere om, hvordan du kommer i gang med MitID og få hjælp til at bruge det på MitID.dk.
Har du glemt dit bruger-ID skal du kontakte MitID support eller møde op i Borgerservice.